Veel gestelde vragen

Al onze producten worden vanuit Nederland verstuurd en zijn uitvoerig getest zodat wij hoge kwaliteit en betrouwbaarheid kunnen leveren.

Onze liefde voor de natuur willen wij zo goed mogelijk overbrengen in onze geuren. Daarom gebruiken wij met onze eigen producten 100% natuurlijke etherische oliën.

Verwijder de dop van de houder en vervolgens het lintje die de stokjes samenhoudt. Plaats de stokjes in de elegante houder en nu kan je genieten van deze speciale geur.

De intensiteit van het aroma is afhankelijk van het aantal geplaatste stokjes en de kamertemperatuur in de ruimte waar de geurstokjes zich bevinden. Draai de stokjes om, om de geur te behouden.

Plaats de kaars altijd op een hittebestendige ondergrond en vermijd kachels of andere warme ondergronden.

Laat een kaars d eerste keer minimaal 1 uur branden, zodat de toplaag gelijkmatig smelt en houd de lengte van de lont op zes millimeter boven de was voor een optimale verbranding.

Wanneer u de kaars dooft, laat de was dan stollen alvorens deze opnieuw te gebruiken.
                – Gebruik de kaars nooit in de buurt van gordijnen, luchtkanalen en ventilatoren.
                – laat deze nooit onbewaakt in een ruimte branden.
                – Doof de kaars voordat deze volledig opbrandt.

Schud de flacon licht voor gebruik. Zorg ervoor dat de spuitmond van het slot af is. Spray in vloeiende bewegingen van uw lichaam af in de ruimte. Spuit niet direct op mensen, dieren en/of gestoffeerde, leer of bewerkte houten oppervlaktes.

Hoe vaak er gesprayd moet worden is afhankelijk van de ruimte. Een aantal sprays kan al genoeg zijn om de ruimte heerlijk te laten ruiken. Sluit na gebruik de spuitmond weer af en bewaar de flacon rechtop.

Het is niet verplicht om een account aan te maken. U kunt ook producten bestellen zonder account. Het aanmaken van een account biedt echter wel voordelen, zoals het terugzien van uw bestellingen en het instellingen van diverse factuuradressen.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvangt u direct een bevestiging van ons per mail. Heeft u geen email van ons in uw mailbox ontvangen? Kunt u contact opnemen door een email te sturen naar support@geurle.nl. Controleer graag daarvoor eerst even uw spam box.

Indien uw pakket nog niet aan de bezorgdienst is aangeboden, bestaat er de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen en/of annuleren. Hiervoor kunt u het best direct contact met ons opnemen.

Wij proberen het betalen zo makkelijk en veilig mogelijk te maken. Met onderstaande betalingsmethodes kunt u uw bestelling veilig afronden:

  • Ideal: via de vertouwde online betaalomgeving van uw bank.
  • PayPal: met het gemak van uw PayPal account betaald u pas achteraf.
  • Klarna: bestel nu, betaal later.

Alle pakketten zijn te volgen met een track & trace code. U ontvangt deze code per e-mail zodra uw bestelling is verzonden.

Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u ervoor kiezen om een alternatief afleveradres te gebruiken of het op te halen bij een Postnl ophaalpunt.

Indien u uw bestelling al heeft geplaatst en het afleveradres achteraf wilt aanpassen, raden we u aan om contact met ons op te nemen. Afhankelijk van de status van uw bestelling kan het afleveradres mogelijk nog gewijzigd worden.

Indien uw bestelling beschadigd is, kunt u het best contact met ons opnemen per e-mail of via het online contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op voor een passende oplossing

Enn kortingscode kunt u invullen bij het afrekenen. Lukt dit niet? 

Ga voor het afrekenen naar “Bekijk winkelwagen”. Ook hier kan de waardebon ingevuld worden. Neem voor vragen gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Op werkdagen voor 17:00 besteld is volgende dag verzonden. Wanneer dit niet het geval zal zijn, proberen wij u hierover zo spoedig mogelijk te informeren. Mogelijke vertraging kan voorkomen door externe partijen zoals in transport.

Voor bestellingen boven de €45,- met een afleveradres in Nederland worden geen verzendkosten berekend. Voor bestellingen in Nederland onder de € 45,-  zijn de verzendkosten €6,45.

 

Een grote selectie van onze producten leveren wij in Nederland. Ook kunnen wij het in andere landen afleveren, graag hiervoor van te voren contact opnemen.

Wij versturen uw track & trace nummer direct wanneer wij het product overhandigt hebben aan PostNL.

Indien uw bestelling niet is aangekomen, raden wij u aan om eerst uw track en trace gegevens te controleren.

Mochten de track & trace gegevens u niet op weg helpen, kunt u contact met ons opnemen.

U kunt als bedrijf een btw factuur ontvangen. Voor u gaat bestellen kunt u contact opnemen door een email te sturen naar support@geurle.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ook kunt u tijdens het afrekenen bij de notities aangeven dat u een bedrijf bent, als u uw bedrijf gegevens daarbij invult zorgen wij dat u een btw factuur per email ontvangt.

Wij willen graag zo flexibel mogelijk zijn, daarom werken wij met staffels op maat. Neem voor meer informatie contact met ons.